Subject: Ed: Maarjamaja OÜ
From: "Alli Alas" <[email-masked]>
To: Tiia Õispuu <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Dec 2023 12:34:45 +0200

Tere,

Palun registreerida.

Alli Alas

vaneminspektor (keskkonnatervis)

Ida regionaalosakond

59821740

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.

Saatja: Alli Alas
Saatmisaeg: reede, 15. detsember 2023 12:13
Adressaat: 'Kätlin Keeroja' <[email-masked]>
Teema: Vs: Maarjamaja OÜ

Tere!

Tegevusloa taotluse võib esitada ka vabas vormis, täpsema info saamiseks 
võite järgida taotluse vormil olevaid punkte, et kõik vajalikud andmed 
avalduses kajastuks.

Küll aga ei ole tegevusloa taotluse tegemine hetkel mõistlik, sest 
Ehitisregistri (EHR) andmetel puudub hoonel vastav kasutusluba. EHR-is on 
märgitud hoone kasutuseks ühiselamu üliõpilastele või õpilastele ja 
kutseõppeasutuse õppehoone. Terviseamet (edaspidi amet) ei saa Teie 
tegevusloa taotlust enne menetlusse võtta, kui hoonel puudub kasutusluba.

Lisaks kajastub EHR-is, et ehitisele on väljastatud 21.06.2023 ehitusluba, 
kuid ehitustegevuse täpsustuses kirjeldatakse ainult fassaadi 
rekonstrueerimist koos soojustamisega.

Teie poolt esitatud ruumiplaanid viitavad suurejoonelisemale 
rekonstrueerimisele.

Sotsiaalministri 03.04.2002 määrus nr 58 „Täiskasvanute hoolekandeasutuse 
tervisekaitsenõuded“ § 3 lg 2 sätestab, et hoolekandeasutuse ehitamise, 
ümberehitamise ja renoveerimise projekt kooskõlastatakse «Rahvatervise 
seaduse» § 12 lõike 3 alusel Terviseametiga.

Rahvatervise seadus § 12 lg 3 alusel avalik- ja eraõiguslik juriidiline isik 
ning füüsiline isik esitab kohaliku omavalitsuse nõudel tervisekaitse 
riiklikule järelevalveasutusele kooli, lasteasutuse, hoolekandeasutuse, 
lapsehoiuteenuseid osutava ettevõtte ning ilu- ja isikuteenuseid osutava 
ettevõtte ehitusprojekti, sealhulgas hooldusjuhendi koopia, ehitise 
tervisekaitsenõuetele vastavuse kontrollimiseks ja terviseohutuse hinnangu 
andmiseks.

Palun ametile esitada kõigepealt kooskõlastamiseks hoone ehitusprojekt (koos 
ventilatsioonimõõtmiste protokolliga).

Alli Alas

vaneminspektor (keskkonnatervis)

Ida regionaalosakond

59821740

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.

Saatja: Kätlin Keeroja <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: reede, 15. detsember 2023 11:35
Adressaat: Alli Alas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Maarjamaja OÜ

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Minul oleks veel mõni lisaküsimus seoses tegevusloa taotlemisega. Kas 
tegevusloa jaoks on teil võimalik minule edastada konkreetne blankett 
üksikult, sest teie varasemalt edastatud pdf- failis konkreetset blanketti 
pole  võimalik täita või võin teile vabas vormis avalduse digiallkirjatatult 
edastada?

Heameelega edastaksin täna teile avalduse koos projekti, ventilatsiooni 
mõõdistustega , joogiveeanalüüsi ja tervisetõenditega , kuid valgutihedust 
tullakse mõõtma alles 20-21.12 vahemikus. Kas antud dokumendi võin edastada 
hiljem järgi?

Tervitades

Kätlin Keeroja

Juhataja

Maarjamaja oü

Tel. +372 5117901